پارک آبی آزادگان

مراجعه به استخر و انجام ورزش های ابی یکی از بهترین تفریحاتی است که هر کسی می تواند انجام دهد در بین ورزش ها، ورزش هایی که به واسطه اب انجام می شوند یا در اب انجام می شوند، می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت انسان داشته باشند. شما نیز می توانید با مراجعه به استخر های تهران، یک روز سالم و سلامت را برای خود رقم بزنید. اما فرض کنید که ابزار های بازی و سرگرمی نیز در یک استخر آبی وجود داشته باشد. این تجربه برای هر فردی با هر سن و سالی جذاب خواهد بود. در زمان سفر نوروزی خود به تهران، پیشنهاد می کنیم حتما سری به یکی از پارک های ابی این شهر بزنید. برای مثال پارک ابی ازادگان که یکی از مجهز ترین پارک های ابی کشورمان است می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. پارک آبی آزادگان جزو پارک های ابی روباز پایتخت است به همین خاطر باید قبل از تهیه بلیط این پارک ابی ابتدا فکری برای اقامت در تهران کنید. البته با وجود اینکه تهران در عید بسیار شلوغ تر از همیشه خواهد شد، نباید چندان نگرانی بابت اقامت در تهران داشته باشید چرا که می توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت  به راحتی اقامت خود را در این شهر تضمین کنید. البته باید حتما قبل از مراجعه به تهران این کار را انجام دهید چرا که اجاره سوئیت در تهران یا حتی رزرو یک اتاق در هتل در ایام عید، کار بسیار سختی خواهد بود.دلیل ان هم هجوم بیش از اندازه مسافران است.


آشنایی با پارک آبی آزادگان


پارک آبی ازادگان یکی از پارک های ابی روباز پایتخت کشورمان است.این پارک محبوب از دیرباز مورد لطف مردم پایتخت بوده است. شاید برایتان سوال باشد که جرا تا این حد مردم به پارک ابی ازادگان علاقه مند هستند.علت این علاقه مندی به این خاطر است که پارک ابی ازادگان از سال 1377 تاا کنون توانسته با ابزار های بازی متنوع، توجه افراد با گروه های سنتی مختلف را جلب کند.البته یکی دیگر از دلایلی محبوبیت این پارک، قدمت ان است.پارک ابی ازادگان به عنوان قدیمی ترین پارک ابی در بین تمامی پارک های ابی کشورمان مشهور است.


پارک آبی آزادگان


زمانی که پارک ابی ازادگان تاسیس شد اکثر استخر ها و مراکز تفریحی ابی سرپوشیده بودند. اینکه این پارک ابی به صورت رو باز ساخته شد یکی از دلایل تمایز این پارک شده است.شاید برایتان سوال باشد که در سال 1377 یعنی در زمان تاسیس پارک ابی ازدگان مهندسان ایرانی این پارک را بر اساس چه الگویی ساختند؟ مهندسان ایرانی پارک ابی ازادگان را با الهام از یک پارک ابی رو باز کانادایی ساختند.فراموش نکنید که برای بازدید از پارک ابی ازادگان تهران نیاز به اقامت در این شهر خواهید داشت چرا که تفریح در این پارک حسابی شما را خسته خواهد کرد. این را نیز اضافه کنیم که پارک ابی ازادگان تهران در انتهای بلوار ازادگان و در بزرگراه بسیج واقع شده است. سعی کنید چنانچه در سفر خود به تهران قصد بازدید از پارک ابی ازادگان را دارید، اپارتمان مبله ای را در حوالی بزرگراه بسیج برای خود اجاره کنید تا مسیر دسترسی به این پارک ابی روباز برای شما ساده باشد.

منبع خبر :